باربری و اتوبار حمل و نقل

اسباب کشی مبلمان و جابجایی مبلمان

جابه جایی مبلمان هال و پذیرایی یکی از اصلی ترین قسمتهایی که در اسباب کشی با ان مواجه میشویم . که شامل مبل راحتی مبل کلاسیک مبل سلطنتی میز نهارخوری بوفه و ... باشد. آنچه مسلم است جابه جایی این اشیا نیازبه تجربه و تبحر خاص دارد و از آنجا که این وسایل اکثرا چوبی هستند و هم می توانند آسیب بزنند و هم آسیب پذیرند باید حداکثر دقت و تخصص را در جابه جایی آنها بکارگرفت.

درادامه برخی از مهمترین پیشنهادهای باربری و اتوبار وی آی پی در زمبنه جابه جایی مبلمان ارایه شده است.اولین مرحله تهیه کارتن ها و بسته بندی اثاثیه است . داخل هر یک از کشوهای کمدها یا بوفه را تمیز و لوازم داخل آن را به طور مرتب بچینید. سپس کشوی حاوی وسایل را در داخل کیسه زباله بزرگ و ضخیمی قرار دهید. به منظور جلوگیری از ریختن لوازم به بیرون، در پلاستیک را با چسب محکم کنید (اگر کشو بزرگ باشد از دو کیسه زباله استفاده کنید).

برای تمیز ماندن و محافظت از مبلمان حتما آنها را با لفاف بندی مناسب بپوشانید. اگر از روکش مخصوص مبل استفاده می کنید هنگام اسباب کشی آنها را از مبل جدا نکنید. به هنگام اسباب کشی ، وسایل چوبی دارای گوشه های زاویه دار مانند میزها، بیشتر در معرض صدمه قرار می گیرند . لذا برای مراقبت و نگهداری از این قبیل لوازم چوبی، ابتدا روی زوایا را با پلاستیک حباب دار و یا حتی پلاستیک ساده یا روزنامه پوشانده سپس لایه دیگری از مقوای ضخیم بر روی پوشش قبلی قرار دهید. برای این منظور از چسب های محکم نواری استفاده کنید. هنگامی که برای محکم کردن پوشش های حفاظتی برای لوازم، چسب های نواری را به کار می برید، مراقب باشید که چسب به طور مستقیم با سطح لوازم چوبی تماس پیدا نکند.

به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه صدمه ای برای رنگ و روکش چوب و پایه صندلی ها و به طور کلی مبلمان نیز از روزنامه های باطله، پارچه یا پلاستیک استفاده کنید. به این ترتیب که آنها را به صورت چند لایه به دور محل مورد نظر بپیچید.

اگر مبلمان شما دارای روکش پارچه ای است، به هنگام اسباب کشی همه مبل ها را با روکش مخصوص شان پوشانده و سپس حمل کنید. پایه‌های مبل و اتصالات وسایل را جداگانه بسته‌بندی کنید. هنگام جابه‌جایی ممکن است چرخ‌‌های مبل‌ها کنده شوند. بنابراین قبلا آن‌ها را جدا کرده، بسته‌بندی و برچسب بزنید. این که مربوط به کدام مبل هست را هم یادداشت کنید.

برچسب ها: اسباب کشی , باربری , اتوبار , بسته بندی اثاثیه ,

[ بازدید : 109 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 11 تير 1396 ] [ 12:38 ] [ سعید ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]